Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sophie - 4 april 2011 23:28

Vet ni vad jag egentligen är mest rädd för just nu? Nej, självklart inte! Men det måste vara ovanligt alltså. Jag är rädd för att jag inte kommer att ha sovit ordentligt när värkarna väl börjar göra ont. Att jag kommer vara så jävla trött. Fan så varje gång jag är trött lägger jag mig direkt och hoppas på att få hinna sova ut ordentligt. Varje gång får jag det och vaknar besviken vöer att det inte började. Haha. Så galet. Nu vill jag ha smärta. Godnatt.

Av Sophie - 4 april 2011 17:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 4 april 2011 13:11

Var ju hos läkaren idag och hon kände på min livmodertapp. Den är i princip helt utplånad och kan börja öppna sig vilken sekund som helst. Hon gjorde en hinnsvepning också, fast hon var jätteförsiktig tydligen. Har det inte kommit igång före måndag om en vecka så blir det en ordentlig hinnsvepning. Mer säger jag inte. Så troligtvis har jag bebisar inom typ åtta dagar! SHIT. Jag är skitnervös. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards