Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Sophie - 15 april 2011 21:23

Tänker självklart skriva en förlossningsberättelse bara för att jag har haft så mycket nytta av andras. Men inte just i det här inlägget, det hinner jag inte. Grabbarna ska snart äta som vanligt... Lägger iallafall upp lite bilder på mina underbara små! Enjoy.


 

Magen ett halvt dygn efter förlossningen. Hur degig som helst. 

Samuel, tvilling ett, vägs. 

Samuel

Joel, tvilling två, fick ligga fyra timmar på neonatal pga andningen men det var aldrig akut. De märkte det inte förrän jag hade haft honom hos mig några timmar.

Jag och Samuel dagen efter på morgonen.

Joel till vänster och Samuel till höger. De blir jättelugna när de ligger så tätt. Om de inte är hungriga såklart ;) Nu ska de få lite mat i sig <3


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards