Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Sophie - 9 april 2011 23:54

Har idag haft helvetes ont i magen först lite smått efter att ha ätit bröd imorse till frukost så jag trodde det var gluten som spökade kanske. Man vet ju aldrig med allergier. Men sen drack jag liiite kaffe (notera lite) och fick plötsligt väldigt mycket ondare i magen. Ingen mensvärks-känsla alls så det lär inte ha haft någon kopplig till graviditeten. Mycket skumt och inte första gången det händer dock första gången det gör så ont. 

Senare på dagen har jag har som jag bruakr få innan mens. Som en jättesvag mensvärk som strålar ner i vänstra benet. Försvinner när jag rör på mig, precis som mensvärk ofta gör. Vad är det? Förvärkar eller inbillning? Inget som gjorde ont i vilket fall bara lite obehag. 

Utöver alla de här problemen så har min lillebror inte dykt upp ikväll som han skulle. Eller ja, han skulle kommit hem på dagen och städat sitt rum som inte har blivit städat på minst en månad utan att gå till överdrift men nejdå. Nu är klockan tolv och han är fortfarande inte hemma och svarar inte på mobilen. Inget ovanligt men jävligt irriterande. Godnatt ! :)

Av Sophie - 9 april 2011 15:28

Nu står mina föräldrar och lagar mat, jag slipper hjälpa till. Lax i folie på grillen och rotfrukter i ugnen. Gott gott. Själv ska jag kämpa mig in i duschen.. Är ett helvete att hålla sig ren när man har närmare sex kg bebis i magen... Allt blir jobbigt. Duscha i badkar är nog värst nästan. Stackars mig!

Av Sophie - 9 april 2011 13:14

Alltså huden på min mage måste vara töjd till bristningsgränsen! Bara jag drar lite löst över den med naglarna så börjar det blöda lite smått här och där. Fan helt sjukt. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards