Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sophie - 22 april 2011 12:32

Mamma har köpt mjuk kattmat med laxsmak. Mimmis favorit. Lade upp lite på en tallrik och hon åt ungefär en matsked, knappt det. Fan alltså. Det ser inte bra ut. Har även testat att ge henne avmaskningstablett eftersom hon har varit ute lite nu i värmen. Men eftersom hon itne äter så lär det ju inte vara mask. 18 år är hon, nästan 19. Klart hon ska försvinna nån gång. Så är livet. Och 19 är ju gammalt för en katt. Vet inte vad jag ska göra.. Vill inte se henne bli sämre och sämre. Men vill verkligen inte avliva henne, hon verkar inte lida. Hur hanterar man sånt här?      

 



 


Snälla Mimmi överlev detta <3

Av Sophie - 22 april 2011 10:22

Mimmi börjar bli dålig... Känns som det är mitt fel eftersom jag inte har lika mycket tid med henne längre. Försöker klappa henne varje gång jag har tid över men hon bara spinner lite och sover vidare. Hon har inte ätit sen i förrgår, förutom en liten salamiskiva igårkväll. Vatten dricker hon som vanligt i alla fall. Nu är mamma och köper mjuk kattmat som hon brukar älska. Äter hon inet det så vet jag inte vad jag gör. Fyfan. 




 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards