Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Sophie - 3 juni 2011 11:44

Hu, har varit en jättejobbig morgon/förmiddag. Från halv åtta (ja, de sov till halv åtta efter att ha somnat runt tre!) fram tills nu har de skrikit, ammat, skrikit, ammat. Om man trycker på mina bröst går det nästan att känna revbenen, så utsugna är de just nu, haha. Får väl göra lite ersättning för de är inte nöjda än. Måste försöka pumpa ur så ofta jag får tillfälle men det är inte så lätt. Oftast så hänger det en bebis där eller så är de tömda på mjölk, eller så är det snart matdags igen. Nu ska jag mata killarna och hoppas att de lugnar sig så att jag också kan äta. Sen vi fem ska vi vara hos min farbror på släktkalas. Ska faktiskt bli kul, mina skitjobbiga kusiner kommer nämligen inte. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards