Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Sophie - 29 juni 2011 12:01

Nu står cheesecaken i ugnen. Sen blir det nog passionsfrukt på tror jag, det godaste. 

Igår var jag i stan och handlade en massa. Bland annat en thermos som jag ska ha vattent till ersättnignen i, en klänning, en blus, två linnen, fyra bodys till killarna och en pyjamas med Bamse. Sen blev det också ett balsam för lockigt hår, testade det igår och det var verkligen riktigt bra! Testade även mitt nya silverschampoo vilket också var väldigt bra. Nu ska jag diska och sen ska jag ta hand om pojkarna igen, fick lite barnvakt en timme nu medans jag bakade av mamma och pappa. Sjysst. Annars blir det ju att springa heeela tiden, inte ofta som de sover samtidigt.


   Balsam för lockigt hår   Silverschampoo


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards