Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sophie - 9 juni 2011 11:34

Idag ska jag hem till Lina med mina små grabbar. En tjej från mammagruppen som tar studenten så det ska bli jättekul att träffa hennes bebis och så kommer det även nån mer från gruppen med sitt barn. Nu ska jag duscha och fixa mig, mamma och mormor är ute och går med vagnen för tillfället, skönt för mig. Min mormor och morfar är här från Tyskland nämligen. 

Jag ser Mimmi överrallt. Ser jag nåt svart så tror jag att det är hon. En tröja på golvet, en väska i hallen o.s.v Verkligen överallt! Ska ta ett kort på hennes fina grav och lägga upp här också. Det känns så overkligt alltihop. Och så tänker jag på henne som förlorade sin son Kendji i plötslig spädbarnsdöd. Han var knappt fyra månader. Tänk att precis ha fått lära känna sin son och så finns han plötsligt inte längre? Fyfan. Och jag gråter över min katt? Men ja, jag har ju faktiskt haft henne hela mitt liv. 

Imorgon ska jag till skolan och visa upp killarna, ska bli jättekul! Får bara hoppas att de är lugna, men det brukar de vara på förmiddagen. Nu ska jag duscha, bye!


   Leka med tiger är roligt, men inte så lätt med motoriken


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards