Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sophie - 13 juni 2011 18:48

Min mormor och morfar från Tyskland är här, det har jag kanske skrivit. Nu har mamma börjat jobba igen och hon jobbar natten så jag är ensam med mormor och morfar nu. Nyss satt jag nere med Joel i famnen och bara höll honom, gjorde iksom ingenting och han var lugn och lite trött men vaken. Då säger min morfar till mig att jag ska lägga honom i vagnen eftersom han är lugn då. Hm, får jag inte bestämma vad jag själv tycker är bäst? Dessutom sov han ju inte. Och när man tar upp en bebis ur vagnen när han är vaken men inte skriker så tycker min morfar att det är fel också. Blir seriöst helt galen snart. Man ska inet heller mata dem för mycket enligt honom. Och man ska inte fortsätta mata dem efter de har spytt. Ja, allt verkar vara fel enligt honom. jag längtar till på torsdag då de åker hem. Även om jag då blir helt ensam så är det skönt. Då kan man slänga fram brösten och dubbelamma om det blir panik. Slippa mormor som hänger över axeln och frågar om jag verkligen kan äta yoghurt samtidigt som jag ammar. Går det braaaaaaaaaaaaaaaa????? Aber get das wirklich? 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards