Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Sophie - 23 juni 2011 12:00

Har sån jävla beslutsångest eller vad man ska kalla det! Jag behöver verkligen nya kläder. De kläder jag har är antingen gamla och urtvättade, för små efter förlossningen eller så går det inte ihop när jag ska amma. Men när jag kollar på nätet och funderar på att beställa lite så känner jag som att jag inte borde göra det eftersom "pengarna ska gå till barnen". Vilket de ju också ska. Men jag får ju faktiskt pengar för att jag är mammaledig som ska gå till mig, och bostadsbidrag och jag har ett studiebidrag kvar som bara ligger. Men ÄNDÅ känner jag mig dålig som lägger pengar på mig själv. Blah. Nu ska jag beställa lite kläder. Tror jag. 


Samuel i joker-dräkten och Joel med giraffer. Tre dagar gammal bild eller nåt sånt. De har börjat "prata" ganska mycket nu! 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards