Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under januari 2009

Av Sophie - 18 januari 2009 18:33

På hela helgen har jag inte kunnat skriva här på bloggen, eftersom jag har varit på ett nyktert kursläger ute i skogen på ett vandrarhem. Var med några kompisar, sen var det ytterligare ungefär 25 personer. Någon ledare höll föredrag om droger och förklarade vad som är positivt och vad som är negativt. Det positiva fanns det mest utav, utan tvekan.

Ja ja. Vi åt en jävla massa mat. Chips, godis, läsk. Pizza. Hamburgare. Så otroligt sjukt.

Dessutom har det hänt så mycket skit så det är fan sjukt. Kan inte berätta just nu.

Av Sophie - 15 januari 2009 20:36

Har inte skrivit på ett tag, det har sin naturliga förklaring.

Igår hade jag inget internet på hela dagen eftersom jag var hemma själv. min morsa jobbade natt så hon tog bort internet.

(Damn, den jäveln ringer faktiskt upp min morsa! Vad har hon med mitt liv att göra, förutom att hon är den som födde mig för snart sjutton år sedan?)

Haha. Jag hade världens sämsta natt igår. Och dag. Massor av mat, människor som går en på nerverna, Lars Winnerbäck-dokumentär, små skitgrejer.

Idag vaknade jag 11.30, tog bussen til stan 12.15 Där gick jag till Bup på samtal, efter det gick jag på pisseprov.

Och det går fan inte att skriva just nu, internet är hur segt som helst. Så jag säger hejsålänge.

Av Sophie - 13 januari 2009 16:19

Jovars, det har varit en seg men jävligt flummig dag. Har nog slagit mitt rekord i skickade och mottagna sms idag. Och dagen är inte ens slut. Har suttit och smsat om fuckade saker med pojken hela dagen. Speciellt på svenskalektionen! Började på svenskan idag, eftersom jag struntade i att gå till fotolektionen. Duktigt, så nu blir det mitt egna språk istället, där jag dessutom har missat en hel termin! Entusiasmen flödar... Varför säger jag alltid så?

Idag var iallafall en normal människa i skolan som man kan umgås med! Förut fick man alltid stå utanför konsum och röka ensam. Alla andra i klassen jag går i (som består av fem elever plus mig) är pluggheztar av den värsta sorten. Skrattade som fan när mvg-barnet kuggade på nationella - hon fick inte mvg. "Schadenfreude". Ja, jag kollade på two and ½ men inatt.

Just nu sitter jag och lyssnar på skum musik på youtube, som vanligt, Broadcast yo'self. Var fan är min after shave?

Fan, min blogg börjar bli populär. Eller, fler besökare än förut, dock inga fler kommentarer.

Så, jag ska sluta skriva om droger också. Så att ingen blir förvånad och tänker; "Var inte hon en lam brud som trodde sig ha drogproblem?"

Av Sophie - 11 januari 2009 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 11 januari 2009 05:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 8 januari 2009 22:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 7 januari 2009 19:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 7 januari 2009 19:43

Blev så otroligt irriterad när jag skrev det längsta blogginlägget jag någonsin skrivt för ett par dagar sedan. När jag skulle klicka på "spara" stod det "kan inte ansluta till databasen". Varför blev det så? Jaja, nu ska jag sätta mig och försöka skriva om hela det där inlägget. -.-'


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards