Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under januari 2009

Av Sophie - 1 januari 2009 21:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sophie - 1 januari 2009 21:15

Vad har jag lärt mig av 2008? Jag har lärt mig att knarka. Jag har lärt mig att pissa i en plastmugg när någon tittar på och jag har blivit dumpad för första gången i mitt liv.

Hur kommer 2009 att bli? Ingen aning, såklart. Jag satt på trappan förut och rökte min sista cigg förut. Mådde jätte bra eftersom jag kan få tag på droger i princip när jag vill. Det kunde jag inte för två månader sen. Förra året blev jag knappt inbjuden till några fester, de senaste veckorna har folk frågat mig nästan varje helg, och rätt ofta när det inte är helg.

Jag trivs med livet nu. Det jag inte trivs med är vikten, maten och mitt ex. Pojken.

Kan ju berätta hur jag hade det igår också. Eller inatt.

Var menat att jag skulle åka till Hultsfred och knarka sönder mig och så vidare. Sen fick jag reda på att det är en fest i grannhålan. En mil bort ungefär. Där två kompisar skulle till (varav en ordnade festen) som jag umgåcks med i nian. Så jag bestämde mig för att dumpa knarket för en kväll och åka till den festen istället.

Sen när jag kollade busstabellen såg jag att jag inte skulle kunna ta mig hem förrän på morgonen. Så jag struntade i festen (olyckligtvis) och stannade hemma. Vid elva tyckte Pojken att jag skulle komma ut och titta på raketer med honom. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards