Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under april 2011

Av Sophie - 2 april 2011 17:44

Har varit i stan idag för att kolla på badrumsinredning, vi håller på att renovera ett badrum här hemma så under tre veckors tid är vi fyra personer som delar på ett badrum utan dusch. Hemskt. Måste duscha i badkaret och det är ju underbart som gravid. Hu. Men i vilket fall så gick vi runt och tittade och för varje steg så kändes det som att bebisen fixerar sig mer och mer så det var väl det han höll på med. Känns lite osäkert att röra sig utanför huset alltså, som att vattnet skulle gå vilket sekund somh elst men sånt kan man ju inte känna. Verkar ju som att förlossningen kan börja vilken minut som helst men samtidigt kan det dröja en månad också... Är trött på att vänta!

Av Sophie - 1 april 2011 22:17

Jag är skithungrig och vi ska äta kvällsmat en fredagkväll. Då tänker jag att man brukar väl äta nåt lite extra gott bara föra tt det är helg liksom och för att det är trevligt. Mina föräldrar säger att vi ska äta tapas och jag blir glad för det är ju verkligen gott. Men så börjar de duka fram ost och skinka och knäckebröd. Alltså va? Jag är skithungrig, det där är fan inte tapas och vem vill äta knäckebröd med ost en fredagkväll? Och så sätter de på tvn, hittar inget bra att titta på men ska ändå ha tvn på för att det "ska" man ha tydligen. Så nu har jag letat igenom hela köket och det enda jag hittar är typ fryst falukorv och köttbullar. Har verkligen ingen lust att äta det ikväll. Jag kanske är jävligt kräsen vad vet jag.. Men nej, en fredag ska man äta något GOTT. Och något man blir mätt av.

Av Sophie - 1 april 2011 16:20

Jag låg och vilade, gick upp för att gå på toa och när jag kommer tillbaks till mitt rum ser jag en sån här på sängen. Mamma står bredvid och skrattar som fan. 

Av Sophie - 1 april 2011 12:50

Står. Inte. Ut. Kliar så förjävla mycket. Tack för mig.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards