Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sophie - 1 november 2011 20:59

Jag försöker mig på att installera photoshop men jag som är galet okunnig förstår ju ingenting. Nu håller jag på att ladda ner testversionen i alla fall, hoppas att det funkar! Vore riktigt kul att ha. Men för er som vet.. Vart går det att köpa photoshop cs5? Och vad kostar det? Har för mig att det är galet dyrt.


Hur som helst så har jag haft årets segaste dag känns det som. Ingenting har blivit gjort, pojkarna har varit hyfsat lugna och vi ahr sovit någon timme på dagen också. Visst låter det skönt? Men dagen har bara varit jobbig, jag har varit galet trött konstant. Jag tror att det är för att jag slarvar med att ta min medicin. Måste skärpa mig och komma ihåg att ta den.



Jag som liten

 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards