Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Sophie - 5 november 2011 23:40

Jag har tvättat en massa av mina kläder från förr. Kläder som jag hade när jag var barn. Mamma och jag hittade två flyttkartonger fyllda av bara mina, och några av min brors, gamla kläder. Tyvärr så luktade alla kläder och kartonger mögel som verkar komma från vinden så jag har tvättat allt. Här fick Joel prova en tröja som jag har haft. Även om den är något nerdregglad.


 


Samuel fick också på sig en gammal tröja, men en lite mer ofärgglad eftersom han kräks mycket mer. Samuel är på ett sätt den drabbade. Han får alltid de lite fulare kläderna eftersom man ändå måste byta efter ett par timmar, om inte tidigare. Men jag tror inte att Samuel bryr sig ;)



Båda pojkarna. Nu när de sitter kan man sätta dem ihop och så leker de jättelänge med varann.  

   

Av Sophie - 5 november 2011 18:03

Jag håller på att göra en tomatsås till mina små bebisar så att de kan äta den imorgon ihop med spaghetti som jag gjorde igår och frös ner. Så jävla smidigt.

Receptet finns här


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards