Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sophie - 17 november 2011 21:02

Eftersom jag letar lägenhet (men inte har hittat någon ännu) så börjar jag långsamt skaffa mig relevanta prylar. Typ en dator. Det är ju nästan det viktigaste. Tv kommer jag nog inte skaffa ändå ifall jag inte får en gratis vill säga. Vill man se något speciellt kan man kolla på datorn och det är ju inte så att barnen ska se på tv heller. 

Men! En laptop ska jag ju ha. Men vad för någon? Jag läser lite på forum och sådär men där står det bara att den antingen ska kosta väldigt lite och då enbart vara duglig icke-trådlöst och så kan man inte ha så mycket bilder sparade. Det andra alternativet är att man ska kunna spela spel på den, vilket jag inte behöver. Men jag vill ju kunna se på film i relativt bra upplösning och jag vill kunna redigera ganska stora bilder i photoshop. Dessutom vill jag självklart surfa, skriva och kunna använda den trådlöst ibland. Den måste vara billig. Under 5000, helst klart. Det är på gränsen verkligen. Om någon kunnig läser detta och vill vara lite vänlig så kommentera gärna detta och länka till någon möjlig dator ;)


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards