Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sophie - 8 november 2011 11:28

jag har lagt upp en annons på blocket oma tt jag söker lägenhet. Nyss ringde en kille och sa att han hyr ut sin två på 80 kvadrat för knappt 5000 i månaden. Och så börjar han säga att han har jobbat på house of pain förut och att han känner igen mig. Wtf? Jag har varit där två gånger i mitt liv. Sen berättar han att han säljer sexleksaker, att han gillar sex för det är så underbart men att det är riskfyllt också. Bla bla bla. Han frågar mig hur många piercingar jag har. Han berättar att han har haft lägenheten som fotostudio eftersom han är modellfotograf. Till slut frågar han mig om jag gillar sex. Jag blev helt stum, sen frågade jag honom varför han håller på och frågar en massa sånt. Då klickar han mig. Jävlar vad sjuka människor det finns. Han sa även att han bor i lägenheten bredvid den han hyr ut. Han sa att det inte gör någonting om jag missar att betala en hyra ibland för han behöver ändå inte pengarna. Liksom, va? Det känns ju seriöst.. Jag undrar vem han är och vad han hade gjort om jag hade kommit dit och tittat på lägenheten.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards