Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Sophie - 11 november 2011 10:54

Jag är inte speciellt duktig ännu, men jag försöker. Säg gärna vad ni tycker, även om ni tycker att det är skitfult ;)


Den här bilden var ganska dålig redan från början om man tänker på skärpa och sådär. Därför blev inte göonen så bra. Sen så är jag inte så nöjd med munnen, man ser så tydligt att den är redigerad.

 


Här har jag försökt få (ännu mer) liv i Joels ögon. 

  


Jag har också redigerat ett par bilder på mina föräldrar men de vill inte att jag lägger upp bilder på dem på nätet så jag är snäll och låter bli.

Av Sophie - 11 november 2011 01:35

Inget inlägg blev det idag. Nu ska jag lägga mig, ganska sent men det blev helt enkelt så. Jag var uppe och tittade på "fråga olle-dokumentären" och så envisades min bror med att sitta och titta på Rammsteins sida vid tolvslaget för att de om deras nya låt "mein land" hade släppts. Det hade den inte. Men någon gång det här dygnet ska den släppas. 

På lördag ska jag och barnen till Kalmar och Leos lekland på tvillingträff, ska bli väldigt spännande. Därefter ska vi till min farfar och äta gåsmiddag. Jag vet inte varför men tydligen är det en tradition han har haft väldigt länge. Trevligt att komma iväg lite också. Få lite barnpassning ;) Godnatt på er, imorgon hoppas jag få sova åtminstone till åtta, helst nio. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards