Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Sophie - 3 november 2011 23:26

Gud, jag har blivit så fruktansvärt dålig på att blogga den senaste tiden. Jag har verkligen inget roligt att skriva om förutom min vanliga, skrikiga, bebisvardag som kanske inte är så rolig att läsa om varje dag. Därför skriver jag inte så mycket.. Just nu sitter jag med ett hästleende och väntar på att tandblekningen ska "torka in". 30 sekunder ska man sitta så och sen kan man stänga munnen igen, men det känns som att det tar längre tid för blekningen att fästa. Jag brukar sitta så i någon minut. Men det verkar faktiskt som att det fungerar! Än kan jag ju inte riktigt veta, man ska ju göra detta i fjorton dagar men redan känns det som att det har blivit en liten skillnad. Några nikotin- eller kaffefläckar är borta iallafall. Alltid en bra början! 


Vi var förresten och gungade idag, båda två älskade det! De skrattade jättehögt när de kom närmare och närmare mig och sen flög iväg. Haha. Tyvärr glömde jag kameran i all stress att komma iväg och sådär. Men vi går nog dit imorgon också.


 

Av Sophie - 3 november 2011 13:53

Nu ska vi på en liten promenad och leta efter någon gunga här i lilla Hovmantorp. Jag tror inte att det finns. Två lekplatser finns det, vad jag vet, och där har de ingen bebisgunga. Tråkigt. Till något dagis kan jag ju inte gå nu heller när de har öppet. Vi får se vad jag hittar! För några dagar sen såg jag en gungställning med bebisgunga men den var lite silvertejpad, men jag ska kolla om den är stabil. Hoppas! :)


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards