Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Sophie - 9 november 2011 23:57

Första bilden här då. Vad tycker ni? Var ärliga!

Jag tycker att den blev helt okej. De felen jag ser just nu är att hyn är väldigt platt, alltså inga skuggor och sådär. Överläppen blev väldigt suddig samt att ögonen ser ganska paint-målade ut. Men det gör jag bättre nästa gång. Så som sagt - vad tycks?


Före

 


Efter

Ser ni att jag har ändrat munnen lite? Jag ler mer på den här bilden är på originalet.

 

Av Sophie - 9 november 2011 18:32

Samuel har på sig sin "nya" pyjamas ikväll. Det är egentligen en pyjamas som jag hade när jag var bebis. Men jag tycker att den är jättesöt och inte speciellt flickig för att vara rosa. Vad tycekr ni?


 

Av Sophie - 9 november 2011 15:08

Nu har han från tv4 lokalnyheter varit här. Frågade lite frågor och sen tog han en del bilder på mig och barnen. Det gick väldigt bra och klippet kommer ligga ute på nätet så jag tänkte lägga upp det här på bloggen sen när det finns. Hoppas verkligen att det blev bra bara. Och att någon seriös ringer och har en lägenhet ;)

Nu ska vi gå och gunga.

Av Sophie - 9 november 2011 10:37

Idag var jag visst i tidningen. Jag blev helt förvånad. Hur som helst så handlade det om mig som ung mamma och sådär. Inget speciellt. Men för drygt en timme sen ringde det en från lokal-tv 4 och sa att han ville intervjua mig om bostadsbristen. Så han kommer vid halv två ungefär. Så nu springer jag runt och försöker se normal ut. Sminka mig lite och borsta håret. Haha. 

Jag länkar till klippet sen om det hamnar på hemsidan, annars är det väl smålandsnytt ni ska se eller vad det nu heter. Nu ska jag fixa mig lite när ändå barnen är glada och inte skriker.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards