Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sophie - 3 oktober 2009 23:44

Jag mår så jävla dåligt. Har ätit sjukt mycket godis, druckit coca cola. Åt på McDonald's förut idag. Jag hatar mig själv. Jag hatar att jag aldrig säger som jag tycker till folk. Och jag hatar att jag inte får träffa pojken heller.

Jag saknar verkligen honom. Fan också. Jag tänker helatiden att jag ska sluta äta. Men jag fortsätter ändå. Förstår inte vad det är med mig. Jag orkar fan inte leva. Helt hopplöst. Jag vill vara ensam och skära mig. Nu. Utan personal överallt. Nu kommer de igen, och tjatar.

Av Sophie - 3 oktober 2009 12:25

Idag kom jag hem ungefär elva timmar försent. Jag får utegångsförbud och jag får sjuttio kronor avdrag på veckopengen. Pojken bråkade med mig igår också. Jag bråkade med honom. Allt om droger. Men nu är det bra igen iallafall. Annars hade jag väl inte suttit här. Uschdå.

Av Sophie - 1 oktober 2009 12:13

Hatar verkligen detta. Jag har blivit helt svensson och är emot allt som har med droger att göra. Men jag vill inte heller ta droger igen för det bara förstör. Så vad ska jag göra? Jag vill inte vara såhär anti, det förstör ju också helt och hållet. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards