Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Sophie - 3 augusti 2011 23:18

Vad ska jag skriva ikväll? Jag vet faktiskt itne vad jag ska skriva egentligen. Jo, i helgen är det Karl-Oskar dagarna i Växjö så då blir det in till stan med bussen med killarna i vagnen. Träffa lite folk och hoppas på att pojakrna är lugna, men det brukar de vara när de inte är hemma. På måndag den 8e ska vi träffas alla mammorna som gick i mammagrupp ihop när vi var gravida! Jag har bara träffat två av dem sen vi fick barn. Ska bli jättespännande! 

Här kommer lite nya bilder, bland annat på Samuel i nya Bumbostolen!


 

De är lite små än för att hålla ryggen riktigt rak så det blir väl att vänta ett par veckor med att använda den. Men att ha dem i den fem minuter åt gången funkar jättebra, t.ex när man ska göra ersättning!

 


Joel har badat i en balja på trädgården idag (Samuel också men han fastade inte på kort)



Myser i det fina vädret

 

Av Sophie - 3 augusti 2011 12:07

Har tänkt ha baddräkt i sommar. Men nu är problemet att min gamla baddräkt inte riktigt passar och jag måste ha en ny. Det finns verkligen inget snyggt bland baddräkter och om den ska vara snygg så kostar den nästan 1000 kr. Så det blir nog bikini trots allt. Jag behöver ju inte bada där det är mest folk. Nu ska jag göra några situps och sola. Om pojkarna tillåter men det ser lovande ut.


 

Joel


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards