Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Sophie - 10 augusti 2011 23:52

Jag kan inte sova!


BAKGRUND:

01. Fullständigt namn? Linda Sophie Gustavsson
02. Exakt ålder? 19 år och 19 dagar.
03. Vart bor du? Utanfär Växjö
04. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa, lillebror, Joel och Samuel
05. Husdjur? Min katt Mimmi dog för två månader sen. Hon blev arton.
06. Färg på ditt hus? Ljusgus
07. När är du född? 22 juli 1992 19:43
08. Klass? Va?
09. Vilket år tog du studenten? Skulle tagit studenten i år, 2011 om det inte kommer en massa saker ivägen.
10. Något jobb? Nej
11. När gick du upp i morse? Tio faktiskt. Vanligtvis brukar det bli vid nio. Var en jobbig natt.
12. När ska du sova? När jag har fyllt i den här listan.
13. Duschat idag? Nej, igår.
14. Kramat någon idag? Japp, men bara mina bebbar.
15. Pussat någon idag? Mina bebbar. 
16. Vad har du ätit idag? Joghurt med flingor, omelett med bacon, pasta med sås.
17. Dagens klädsel? Gamla gravidbyxorna, svart linne och orange-grå-randig oversized linne.
18. Dagens smink? Inget alls 
19. Dagens sötnos? Joel och Samuel?
20. Dagens roligaste? Kommer faktiskt itne på något, denna dagen har varit ganska jobbig.

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Nej inte speciellt.
22. Hur många har du kysst? Jadu
23. Vem kramade du senast? Förutom mina killar så... vet jag inte :o Är inte så kramig av mig.
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Nej.
25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? Jag har ingen.
26. Hur många bästa vänner har du haft genom åren? Jag vet inte.. Kanske.. Tre eller fyra.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej som sagt.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mamma skickade ett mms med bild på ett par byxor till bebbarna som hon hade köpt.

FAVORIT:

31. Film? Galet svår fråga. Jag återkommer.

32. Låt? Också galet svår. Spontant får jag väl säga Pink Floyds "shine on you crazy diamond". Men det finns ju fruktansvärt mycket bra musik.
33. Mat? Tacos? Jag vet inte. Ceasarsallad är riktigt gott.
34. Dryck? Red bull är sjukt gott. 
35. Färg? Röd kanske.
36. Bok? Harry Potter-serien. Jag är geek. Tyvärr måste jag säga att jag tycker om Twilight också.
37. Stad? Den är svår. Måste vara tråkig och säga Stockholm. Har inte varit i så mycket storstäder. Bangkok är den största och där var det inte fint. 
38. Land? Beror på om man ska bo där eller semestra...
39. Ämne i skolan? Slöjd faktiskt. Bild också kanske. Samhäll är ganska kul ibland.
40. Strul? Vad menar med strul? 


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Samuel.
42. Personen du kysste? Minns inte, haha.
43. Gången du spydde? Minns inte heller.
44. Gången du grät? Idag när jag läste om en bebis som klarade sig från tre olika sortsers leukemi bland annat. Annars gråter jag inte så ofta.
45. Pizzan du åt? Dagen innan namnfesten, det var champinjoner på.
46. Gången du var i Göteborg? Tre veckor sen drygt.
47. Gången du var i Stockholm? Vet inte exakt, kan ha varit ungefär ett år sen.
48. Gången du var full? Exakt ett år sen. 
49. Gången du var hög? Nästan två år sen.
50. Personen som såg dig gråta? Ingen?

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Just nu hemma med barnen, men i vanliga fall festa.
54. Tvspel eller datorspel? Dator
55. Singel eller upptagen? Upptagen tror jag. Men det är en svår fråga.
56. Film eller bio? Bio
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? Facebook
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Jag vet inte. Har inte tittat på något av dem.
60. Har du svart hår eller blondt? Blond
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blågrå
62. Choklad eller lakrits? Choklad och lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Båda-hänt. 
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Älska
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? Två
71. Personer du hatar? Jag vet inte
72. Pojk-/flickvänner du haft? Två
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Haha, jag vet inte ärligt talat.
74. Glassar du ätit på en dag? Typ sju säkert? När jag var gravid åt jag end el piggelin.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Zero
76. Gånger du haft minnesluckor? Några drogrelaterade. Annars noll.
77. Gånger du varit hög? Många.
78. Personer du saknar just nu? Mimmi
79. Gånger ditt hjärta brustit? Många

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Ingen
81. Ska du träffa imorgon? Dammsugaren
82. Sjöng du senast för? Joel och Samuel, men det blir nog ingen fler gång för de verkade inte gilla det, haha!
83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns ej.
84. Spelade du tvspel med senast? Niklas antar jag.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Haha , det vet jag inte.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Jag vet inte?
87. Förtjänar att dö? Djurplågare. Med andra ord ingen jag kommer på.
88. Är söt? Mina bebbar
89. Vill du sova bredvid inatt? En av mina bebisar. Men jag låter dem sova i sina egna sängar eftersom jag inte vill att det ska bli en vana att sova med mig.

VAD:

90. Gör dig glad? Mycket
91. Gör dig ledsen? Lögner
92. Vill du helst göra nu? Sova
93. Önskar du att du slapp göra? Städa
94. Vill du ha nu? Sömn
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Mycket fina kläder. Men jag fyllde nyss år och fick mycket fina presentkort :)
96. Längtar du till? Ung Mamma-galan 
97. Tycker du om dina betyg? Ganska dåliga
98. Ångrar du i ditt liv? Att jag inte kämpade mer i skolan. Nu måste jag börja om på ruta ett.
99. Är det bästa som hänt dig? Joel och Samuel
100. Hur mycket är klockan? 00:13


 

Av Sophie - 10 augusti 2011 22:07

Fan vad han är jobbig. Kräks upp nästan allt han äter och sen skriker han. 


 

Av Sophie - 10 augusti 2011 15:04

Waah.......... Vad jag hatar att städa alltså. Mitt rum ser ut som jag vet inte vad. Usch vad tråkigt. Är trött också. Har gjort en omelett med bacon och ätit den med Niklas. Vet egentligen inte vad jag ska skriva om idag.. Borde fortsätta städningen. Hänga upp tvätt också. 


Jag som liten med min farmor.. 

 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards