Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Sophie - 6 augusti 2011 19:15

Blir lite ensamtid idag för en gångs skull. Kommer sakna mina två minimänniskor! Drar in med bussen vid åtta och sen hem igen efter att Bullet har spelat. Najs. Det behöver man ibland. Pappa är barnvakt så jag har förberett en flaska ersättning som ahn kan ge dem om de panikskriker. Är väldigt jobbigt att stå och fixa mat till dem medans båda skriker. 


Min piercing lyckas alltid vara sned! Buhu!

 

Av Sophie - 6 augusti 2011 00:10

Idag har jag och pojkarna varit i stan efter en jättespännande bussresa. Jag och Emma åkte in ihop så vi hade varsin bebis i knät och herregud vad de tittade ut genom fönstret. Kropparna bara hängde av trätthet men ögonen var helt uppspärrade. Jättegulligt. Har träffat Chibi och Tomas bland annat och tittat runt lite på stan bara. Huur mycket folk som helst, tur att man har barnvagn då, folkmassan bara flyttar sig när man går fram. Hä hä.

Imorgon blir det att gå ut i skogen och plocka blåbär och förhoppningsvis också litervis av kantareller. Antagligen inte, men man kan ju hoppas. Jag köpte en stavmixer idag så att jag kan göra barnmat. Vägrar köpa sånt skit på burk. Dock har jag testat lite burk-puréer nu, mest för att testa liksom. Men imorgon gör jag egen av blåbär är min plan. Gav dem det idag på lite gröt och i alla fall Samuel älskade det, haha. Joel är lite tveksam till nya saker, precis som jag. 


Samuel


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards