Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sophie - 9 augusti 2011 22:53

Samuel har haft nästan 39 grader feber idag, skrikit som aldrig förr, helt otröstlig. Jag gav honom en alvedon och tog av honom kläderna, sen låg han i soffan invirad i en filt. Och skrek. Var tyst emellanåt och sov lite. Men han har ändå knappt sovit på hela dagen, bara skrikit för minsta lilla. Niklas tappade nåt i golvet innan och då skrek han i säkert 25 minuter. Det brukar han aldrig göra annars. Hoppas att det är tänderna, så att det blir något bra av allt detta jobbiga iallfall. Tycker så synd om honom. Tänk att sen är det Joels tur också. Haha, fan vad jobbigt. Så jag skulle städat, tvättat en massa, duschat och handlat. Det enda jag hann var duscha (med hjälp av Niklas som passade Samuel när Joel och jag duschade) och handlat, då var Niklas också med och Samuel skrek som fan utanför ICA i säkert tio minuter innan vi kunde gå in. 


Samuel i randigt, iförrgår är bilderna tagna. Joel drar alltid upp sin tröja. Alltid.

 

 

Av Sophie - 9 augusti 2011 13:35

Tänkt mig att jag flyttar till vintern någon gång. Blir bra tror jag. Så nu ska jag börja leta lägenhet och sådär. 

Nu ska Joel och jag duscha. Han får sitta i bumbostolen lite. 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards