Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sophie - 7 augusti 2011 22:00

Dessa är beställda och jag är nog lite kär i dem! Om kvaliteten är bra så kanske jag beställer fler, fast det brukar det ju inte vara på strumpbyxor tyvärr. Fanns enfärgade också.


från http://www.happysocks.com/se/

   


Tillägg:

Och den här fina baddräkten. Jag behöver verkligen en baddräkt, hoppas den är lika snygg som på bilden, då blir jag glad. Mintgrönt verkar vara min kopp te ikväll.


från http://www.asos.com


 

Av Sophie - 7 augusti 2011 21:54

Denna helgen har jag varit ute i skogen och plockat blåbär och kantareller. Jag ahr varit i stan och kollat på Bullet. Jag har gjort pannacotta med blåbären jag plockade. Jag har badat Joel och Samuel. Hm, undrar om jag har glömt något. Ja ja. Nu ska jag gå ner och fortsätta kolla på film på trean. Jakten på lycka. Den är bra, värd att se igen.



Det blev sjukt gott, hä hä.

 

 

I skogen

 

Jag, trött som jag vet inte vad var jag den dagen. Tror jag var lite sjuk.

 

Joel snackar med sin bror

 

Samuel får syn på mig

 

Av Sophie - 7 augusti 2011 01:53

Wah och så fastnade jag såklart vid datorn jättelänge. Fan också. Hittade den här underbara sidan! 


http://www.happysocks.com/se/


De säljer jättefina leggings och strumpor. Är helt kär. Beställa något för födelsedagspengarna kanske?


NU SKA JAG SOVA.

Av Sophie - 7 augusti 2011 01:15

Jag kom nyss hem från Växjö. Har sett Bullet och de var mycekt bra om man säger så. Inte för att det är min misukstil riktigt så är de bra live måste jag säga. Fan vad jag längtar till Rammstein i Februari! Det ska bli underbart. Och fan vad lycklig jag blev när jag kom hem till mina små. Att man kan sakna dem när man bara är borta några få timmar är ju galet. Nu ska jag lägga mig, kan behövas! Bilder får jag tvinga mig själv att lägga in imorgon. Har tagit kort när jag var ute i skogen idag, tog några dåliga kort på när Bullet spelade och imorgon ska jag göra pannacotta med blåbären jag plockade, får se om det blir så fint att jag tar kort på det också. Hä hä! Vad mammig jag har blivit på senaste. Fast när killarna är lite äldre ska jag dra med dem på spelningar. Kommer bli skitkul. 


Förresten, är det någon här som är bra på att designa saker? Typ min nästa tatuering kanskeeeee?



Jag och Joel ligger likadant med armen. Jag ser ganska blek ut. Joel ser ganska söt ut, han ska alltid dra in underläppen.

 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards