Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sophie - 11 augusti 2011 13:06

Yay! Idag kom strumpbyxorna från http://www.happysocks.com/se/ ! Provade dem och de sitter perfekt. Imorgon ska jag in till stan så om vädret tillåter blir det väl att ha på sig dem och en svart klänning. Bara för att jag kan. Jag ska nämligen handla upp mina presentkort på H&M och Gina Tricot som jag fick när jag fyllde år. Jag brukar inte vara så mycket för Gina Tricot men det är antagligen på grund av hur de marknadsför sig. Det är inte alls min stil egentligen, om man kollar på deras reklamkampanjer, men om jag går in i affären kan jag hitta massa snyggt. Äh, vi får se helt enkelt. 

Jag älskar att gå ensam på stan när jag ska handla kläder. Blir superstressad om jag går med någon annan. Är det bara jag i hela världen som hellre shoppar ensam än med en kompis? jag är väl en ensamvarg.


Jag brukar inte läsa andras bloggar speciellt mycket.. Vet inte varför, men det blir inte av. Men idag var jag inne på http://www.kissies.se/ och herregud, hon är ju en stor bloggerska men var skriver hon om? Nja, ingenting egentligen. Dessutom är varannat ord felstavat! Aja, nu ska jag återgå till städningen, buhu. Rädda mig?


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards