Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Sophie - 22 augusti 2011 23:45

Imorgon är det Bvc! Fan vad spännande det ska bli. Får se vad hon tycker om dem, hon brukar alltid bli så förvånad varje gång över hur fort de växer. Ovanligt fort växer de tydligen, mina stora pojkar. Men inte på något dåligt sätt.

Sen har jag tänkt baka.. Vad det blir får ni se. Kanske. Ett jävla projekt tror jag det blir i vilket fall. Hoppas det blir fint. Vem ska man bjuda sen?


Nu ligger båda mina gossar och sover. Idag har varit en fruktansvärt jobbig dag för mig och för pojkarna. Joel har skrikit så mycket som aldrig tidigare och Samuel har också varit väldigt gnällig och skrikig. Ska fråga på Bvc imorgon vad det kan vara. 



Detta balsamet. Jag älskar det. Man tar det i håret efter att man har duschat, i fuktigt hår och tvättar inte ur det. 

Det luktar underbart gott dessutom. 

 

Joels första papercut. Jag satt och läste i en receptbok och han drog sin hand lååångsamt längsmed kanten. Jag tog hans hand och tittade och visst fan blödde det lite. 

 

Mat!

 

Av Sophie - 22 augusti 2011 15:41

Han har ätit, han har inte feber, jag har rensat hans näsa, han blir inte lugn av att man masserar hans tandkött, han tar inte napp, han har bajsat, han har rapat. Men han skriker så tårarna sprutar och jag nästan blir döv. Skriker bara rakt ut. Har gjort det ganska länge nu. Varit väldigt jobbig hela dagen.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards