Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Hej

Av Sophie - 15 augusti 2011 13:35

Nu har jag och Joey duschat. Samuel duschade igår. Om två timmar går vår buss till stan, Niklas ska också med. Nu ska jag ta på mig min vackra klänning som jag köpte, får väl lägga upp en bild på den sen också. Så, nu vet ni vad jag ska göra idag! 


 

Av Sophie - 15 augusti 2011 00:10

Tänkte att jag kanske skulle ta tag i det där med bokskriveriet nu. 

Nu när jag är såklallat frisk från allt liksom. Nu när jag har ordnat upp mitt liv. Jag har ungefär trehundrafemtio sidor handskrivet material. handskrivet för att jag inte har haft tillgång till dator på behandlingshem och så vidare. Var ska jag börja? Det är ju skrivet i dagboksform, det mesta. Hjälp mig. Överös mig med tips! Jag vill inte att detta ska bli något Berny Pålsson-aktigt där alla trettonåringar börjar skära sig för att bli som jag och sådär, jag vill bara berätta min historia. För min historia är nog ganska bra om man bara får ner det på papper på ett snyggt sätt. So, c'mon.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards