Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Sophie - 25 augusti 2011 23:53

Åhh.. Jag är uppe sent igen! Eller, inte för att det är supersent just nu. Men jag måste måla naglarna innan jag lägger mig. Räknar med att det tar en timme pga flera lager. Vägrar gå med halvbra nagellack. Det är så fult, hellre utan. Hör ni det tjejer! Sluta gå runt i flagnat nagellack! HU!

Har packat kläder till resan, till mig och killarna. Har börjat packa sminkväskan. Jag har så mycket smink att jag inte vet vad jag ska ta med mig ens. Jag är seriös. Har förr i tiden varit ett sminkfreak. Är det egentligen fortfarande bara det att jag aldrig hinner av förklarliga skäl. Så, vad ska jag ha för färger? Tänkte mig mörkrött (inte för mörkt) läppstift med ljusbrun och lite glittrig ögonskugga med ganska tjocka ögonfransar. Ljus hy, så ljus som det går utan att det ser onaturligt ut då. Vad tror ni? Färgerna på kläder och smycken blir turkos/orange(armbandet), svart(klänningen), brun(väskan och skorna), turkos(extraskorna), orangeröd(naglarna). Fan, det borde blir skitsnyggt. Vet bara inte vad jag ska göra med mitt jävla fågelbo till hår. Låta det vara ett fågelbo? Platta det? Göra det ännu mer rufsigt med mening? Säg! Ska missbruka mängden av glansspray anyway.

Ber om ursäkt om jag tråkar ut er bloggläsare när jag skriver om sånt här. Fast egentligen bryr jag mig inte. 


 











       

Av Sophie - 25 augusti 2011 01:39

..Vad gör jag vaken nu? Inatt igen är jag vaken. Varför? Jo! För att jag redigerat alla bilder. Så går det när man inte lägger in bilder så ofta på datorn. Men jag älskar att fixa till bilderna! Annars blir det ju så fult och tråkigt. Och så sitter jag och lyssnar på forever young på repeat. Varför vet jag inte. Men den är fin.

Här är några bilder. 


Det är linsvätska som har runnit på spegeln, inget annat!

 

Joel hade jätteont i öronen i förrgår, såhär såg han ut större delen av dygnet, usch <3

 

Herregud vad jag älskar mina barn. Ja, hur som helst så tog jag fotavtryck på dem. Snälla, ge mig tips på bästa sättet att få handavtryck! Jag har försökt och om det blir bra så är det en slump. Hur får man ett bra resultat utan att allt blir kladdigt?

 

 

Mina fina brillor och min som vanligt sneda piercing

 

haha, såhär brukar Joel se ut när han pratar om något viktigt!

 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards