Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sophie - 8 augusti 2011 22:32

Sitter här vid datorn ensam och bebbarna sover. Skönt. Jag är ganska trött så ajg ska väl också lägga mig, måste bara bädda sängen eftersom Samuel kissade på mitt lakan när jag bytte blöja. Han brukar aldrig kissa när han är utan blöja annars. Men men. har druckit vaniljcola ikväll, så jävla gott. Fast inget slår Cherry Coke. Jag älskar körsbär. Galet gott. Därav min tatuering. Och så är de ju fina. Hm, jag måste börja kolla in lite fonter för min nästa tatuering. Kalla mig töntig men det ska bli med killarnas namn och födelsedatum och sen någon symbol bredvid/bakom. Vad vet jag inte. Men inga änglar och skit, och inget stjärntecken. Skyttar är de förresten. Hur är man då? Det måste jag kolla upp, mest för att det är kul. Jag tror itne på sånt. Meeen nu ska jag verkligen sova. 


Förresten, jag funderar på att töja min septum lite.. Har 1.6 just nu, känns lite fjantigt, inte så snyggt. Så jag tänker töja till 2.4 Det verkar lagom. Bör nog be en piercare att göra det åt mig. Om ni ville veta alltså!


 

Av Sophie - 8 augusti 2011 10:45

Om drygt en timme går min buss till stan. Wahhh! Jag hatar att åka buss, fan vad jag hatar att åka buss! Men det går förhoppningsvis bra. Min största rädsla just nu är att jag ska behöva stå hela vägen och se dum ut för att någon sitter på den platsen vid vagnarna. Och jag kan inte ta upp bebbarna och sätta mig nån annan stans, för jag har TVÅ bebisar som måste hållas. Wäh. Och just nu sover dom. Vad fan? De ska inte sova NU! Nu ska de skrika, äta och .... JAAAAAAA NU SKRIKER EN. Dags att mata honom och hoppas att han är mätt om en timme. Bye.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards