Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Hej

Av Sophie - 8 augusti 2009 17:31

Idag har allt varit åt helvete. Det mesta iallafall. Vi åkte till Gränna direkt efter frukosten och köpte galet mycket polkagrisar och brända mandlar. En tjock gubbe som jobbar här åkte och köpte glass till oss igår, idag tog han oss till Gränna och efteråt åt vi pizza. Bara för att han är tjock och vill äta onyttig mat! Får panik.

Och mitt band, Case of Emergency, har fått nåt arbete om att vi ska göra en ballad till en Michael Jacksson minnes-grej. Jag får inte vara med och spela, förrän om två veckor. Deadline är om tre veckor. Fixar vi det skitbra så hörde jag rykten om att spela i London. Det låter ju helsjukt. Så nu måste jag övertala personalen om att få börja repa imorgon.

Igår träffade jag pojken, han kom och kramade mig på stan. Jag stod med personalen vid Rix Fm scenen och plötsligt säger de att jag inte får träffa honom. FAN VAD SUR JAG BLEV. Är. Det här stället är fan värre än hemma. Jag vill träffa honom. Jag vill få en chans att sluta med drogerna. Men de vill inte ge mig den chansen. Fast om två veckor kan jag ju träffa honom hur mycket jag vill.

HELVETEEEE vad tråkigt liv man har på det här stället. Går hos en terapeut-människa som INTE har tystnadsplikt också. Måste börja på Bup igen. Har ingen att prata med.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards