Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Sophie - 29 augusti 2009 11:07

Igår satt jag hemma hos en kompis till en tjej som bor här. Vi tittade på skräckfilm hela kvällen. Så nu känner jag ännu en person som jag kommer hälsa på när jag ser henne, men vi kommer aldrig att umgås.

Hon som bor här frågade om jag ville hänga med ner på stan så jag följde med henne. Hon fick väl dåligt samvete för att jag bara skulle suttit hemma framför datorn hela helgen annars. Hoho...

Jag har gått ner i vikt och idag jobbar jultomten. Alltså, han ser ut som en jultomte och varje helg han jobbar beställer han pizza åt oss. Det var han som tog med oss till gränna och om det inte finns godis hemma går han helatiden runt och tuggar på ett äpple.


Igårkväll låg jag och grät för att jag inte var hög. Haha!? Jag är inte beroende av något, jag brukar inte vara hög. Men jag låg iallafall och grät och ville dö och såntdär. Och nu när jag skriver det här blir jag jättedeppig igen. Shit, vad är det med mig?


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards