Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Bra

Av Sophie - 14 augusti 2009 19:12

Idag mår jag bra! Det känns ovanligt. För idag har jag fått en bra stereo, en sån som jag visade en bild på. Jag har druckit tillräckligt mycket kaffe för att inte vara otrevlig mot alla. Jag har på mig en skitsnygg klänning. Som egentligen är skitful men jag gjorde den snygg genom att ta på mig ett korsettlinne över. Annars brukar det inte passa ihop, men det här var skitsnyggt.

Ikväll ska jag gå på bio och titta på "Sommaren med Göran". Hoppas att den är bra.

Dessutom är jag glad för att mina kläder snart kommer. Haha, all glädje handlar bara om materiellt stuff. Men jag är glad iallafall, det är ju braa. Sen känner jag att jag lyssnar på fel musik för min årgång. (Låter som en bilmodell). Pink Floyd, The Cure, Imperiet, Queen, Depeche Mode, Dr Hook. Jag känner mig lite efter. Men jag skyller på att jag har bra musiksmak.




Tonight I'm gonna have myself a real good time
I feel alive and the world it's turning inside out Yeah!
I'm floating around in ecstasy
So don't stop me now don't stop me
'Cause I'm having a good time having a good time

I'm a shooting star leaping through the skies
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car passing by like Lady Godiva
I'm gonna go go go
There's no stopping me

I'm burning through the skies Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I wanna make a supersonic man of you

Don't stop me now I'm having such a good time
I'm having a ball don't stop me now
If you wanna have a good time just give me a call
Don't stop me now ('Cause I'm having a good time)
Don't stop me now (Yes I'm having a good time)
I don't want to stop at all

Av Sophie - 14 augusti 2009 13:07

Har beställt nya kläder. Kjol, Skor, Klänning och ett linne. De ska väl vara hos mig om någon vecka :)

Av Sophie - 14 augusti 2009 12:04

Idag ska jag köpa en ny stereo eftersom den jag har nu gör så att mina skivor blir repade och det blir skitskumt ljud när jag kopplar in min mp3. Fan vad skönt att äntligen kunna lyssna på något annat än radio! :)

Jag har även misslyckats med maten. Åh, så oväntat. Två dagar höll det. Som vanligt. Jag som tänkte se någorlunda normal ut tills skolan börjar. Men jag äter inte lika mycket som förut iallafall. Det är bra.

Tyvär vet jag inte vad jag ska svara på kommentaren jag fick om att jag har lagt ut bilder på mig själv fast jag är nästan helt anonym här. Jag har väl gjort det två gånger om jag minns rätt. Första gången för att mina föräldrar läste min blogg, då hade jag ju tänkt lägga ner hela grejen. Andra gången för ett par dagar sen, då man inte ser mitt ansikte. Jag vet inte varför, det har mest blivit så. Jag brukar kunna försvara mina handlingar bättre, men det är såhär det är.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards