Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Sophie - 18 augusti 2009 16:54

Idag vaknade jag vid nio när jag väcktes. Var så sjukt trött att jag satt på sängen och stirrade i nästan en timme. Lyssnade på musik.

Jag har varit på den skolan jag ska börja på och tittat runt vart mina klassrum ligger och sånt, eftersom jag är så jävla nervös inför det. Dessutom ska personalen skjutsa mig den första veckan, sen måste jag börja ta bussen. Men de kanske skulle åka med mig på bussen, fan vad pinsamt. Men jag vågar inte ta bussen dit, tänk om det blir fel!

Nu har jag stått i en coh en halv timme och rensat ogräs för att jag vill ha ett par nya hörlurar och då måste jag fötjäna dem. Haha. Men nu är jag klar och efter maten ska vi åka och köpa dem till mig. Så bra.

Imorgon har jag skola vid 9-15. Sen har jag möte direkt när jag kommer tillbaks. Personalen kallade det för uppstartsmöte. Min äckliga Soc,mina föräldrar och mina två kontaktpersoner. Och så jag då. Jag lovar att de kommer prata om att pojken och jag går i samma klass nu. Jag fattar inte vad som är så stort med det. För mig är det stort, men de kommer inte ens ha med det att göra, vem jag är med i skolan och sånt där. De tycker inte att det är bra att vi går i samma klass. De säger att det är bra, för då kan jag visa att jag klarar av det. De säger att eftersom jag går i samma klass som honom behöver jag inte umgås med honom på fritiden.

Haha. De kan glömma att de ska bestämma vem jag umgås med på min fritid.

Nu är jag riktigt trött efter att ha umgåtts med maskar och gråsuggor.

Igår tränade jag på gymmet med en personal.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards