Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sophie - 6 september 2011 23:48

Nu ska jag prova min baddräkt igen.. Är mycket spänd eftersom sist jag provade den tyckte jag att den var mycket för liten. Jag måste använda den på torsdag när vi badar för jag vägrar ha bikini. Hoppas, hoppas att den sitter bättre än vad jag har fått för mig. 

Sen ska jag sova. Godnatt!

Av Sophie - 6 september 2011 23:06

Jag har redan berättat om det, men nu skriver jag det igen. På torsdag morgon är det babymassage som gäller. Så jävla taggad! Vem hade för två år sen trott att jag skulle sitta och vara pepp inför att massera bebisar i en ring med andra mammor? Herregud. Men så är det nu. Fan vad mysigt det ska bli. Ni som har gjort det, är det mysigt?

Jag har bara gjort det hemma på skötbordet.


 

Av Sophie - 6 september 2011 22:21

Jag är så dålig på att kolla min mobil på dagarna. Det har väl blivit sen jag fick barn och aldrig hinner. Enda gången jag använder mobilen är när det ringer och på kvällen innan jag somnar. Då ligger jag och läser serier och spelar spel. Haha. Det får mig att slappna av. Men idag kolade jag och jag hade fått ett sms om att mitt paket från Jollyroom har kommit idag. Så imorgon hämtar jag det på Ica. Har ju beställt bland annat badbyxor till pojkarna. Så på torsdag ska jag och mamma åka till en simhall med bebisarna och bada i varmvattenpoolen. Ska bli jättekul! Niklas följer kanske med om han inte slutar allt för sent. Bumbon ska också med och förenkla det hela lite.


 

Av Sophie - 6 september 2011 18:03

Vad tycker ni om min bloggs utseende egentligen?


Headern nu

   


Headern förut

 

Av Sophie - 6 september 2011 17:46

Mår dåligt idag. Har inte tagit min medicin på typ två dagar och så tog jag den idag, då mår man skit. Hur fan ska jag lyckas komma ihåg att ta den varje dag? Gah. Inte bra alls att glömma helatiden.

Av Sophie - 6 september 2011 15:24

Har idag varit ute och gått en promenad med mamma, mormor och barnvagnen med innehåll. Jag låter bilderna tala.


Tyvärr blir det inga superbilder eftersom laddaren till systemkameran har varit borta jättelänge. Måste skaffa ny!


 

 

Tittar på ankor


Joel 


 

Av Sophie - 6 september 2011 00:54

Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards