Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Sophie - 25 september 2011 23:56

Japp, fyfan vad dåligt bloggat det har blivit och inget bra har jag skrivet heller näer jag väl har skrivit.. Men det ska det väl bli ändring på! Dock inte i det här inlägget. Här lägger jag istället upp lite bilder från idag. 


 

Ny klädhängare till pojkarna som vi hängde väldigt långt ner. Gulligt som fan.

 

 

Min bror

 

Och här är lite saker som mamma hade med sig hem till pojkarna

        

Av Sophie - 25 september 2011 18:09

Jag ber om förlåtelse för att jag inte har bloggat idag, och jag bloggade dåligt igår. Men jag har fan inget att skriva om. Helt tomt i hjärnan. Ska lägga upp lite bilder sen men just nu är kameran på laddning. 

Av Sophie - 25 september 2011 00:50

Nu ska jag lägga mig. För sent som vanligt. Imorgon ska vi försöka oss på att bygga ihop hyllan jag köpte och så ska jag göra päronpuré av päronen i vår trädgård. Har hur mycket som helst. Mamma kom hem från Tyskland och Polen idag och hade med sig jättesöta presenter till pojkarna. Jag lägger upp bilder på det imorgon! 


 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards