Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Sophie - 20 september 2011 23:13

Idag kom min pappa hem med det här

Plus två paket formar till, likadana. 3 för 2 på Åhléns! 

 

 


Nu ska jag lägga mig och läsa! Blää, känner mig så tråkig these days. Har verkligen inget att skriva om. Men imorgon kanske det blir stan. Godnatt!

För er som undrar ser jag ut såhär nu

 

Av Sophie - 20 september 2011 21:15

Såg detdär programmet "Partaj" i kanal 5 igår. Fan vilket dåligt program. Det som störde mig allra mest var den lilla tjejen som snackar skånska. Inget emot skånska, tänkte bara beskriva vem av dem jag menar. I vilket fall så verkar hon helt efterbliven. Det är nästan så att man måste se det själv för att förstå vad jag menar. Visst, själva programmet var väl helt okej. Dock lite drygt när de har helt random klipp som inte alls har med programmet ifråga att göra. Kommer inte titta på det igen. Inte heller alla andra dåliga program som sänds på fredag- och lärdagkvällar. Ja, kvällar överhuvudtaget. Nästan. 


 

Av Sophie - 20 september 2011 16:48

Ja, jag kommer inte på något att blogga om idag. Berätta vad ni vill att jag ska skriva om! Nu har jag hängt jättemycket tvätt. Jag har matat Joel med gröt och nu ska jag mata Samuel med gröt. Just nu sitter Samuel i mitt knä och skrattar högt för att jag gör så han hoppar. När jag slutar hoppa honom blir han seriös och snackar om något viktigt. På torsdag blir det Ikea (igen!) och köpa en stor hylla och en spegel bland annat. Nej, nu gnäller Samüelen så jag måste gå. Men: Ge mig tips om vad jag ska blogga om!


bebisarna imorse

Joel i fiskbody och Samuel i blågrå tröja

 

Av Sophie - 20 september 2011 12:36

Så har det plötsligt gått fem månader och lite till sen förlossningen. Så jag lägger upp en bild på mig från sidan. Nej, jag kommer inte att lägga upp någon magbild framifrån eftersom det är för känsligt. Inte än i alla fall. Det är inte vackert. Men här ser man ju lite.

Lägger även om en bild på en klänning som jag älskar och som jag har på mig nu.

Nu blir det en promenad med barnvagnen! 


      


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards