Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Sophie - 10 september 2011 21:41

Jag håller på att leta efter åkpåse till mina bebisar. Jag hittar ingenting för rimligt pris. Hur fan kan en vanlig åkpåse kosta minst 800 kr? Är det inte överpris? Jag behöver två stycken! Dessutom behöver jag nya glasögon (viktigt!) och en ny barnvagn. Den jag ahr nu går mer sönder för varje dag. Får väl skynda mig att sälja den innan den faller ihop totalt. 

Sen behöver jag nya vinterskor till mig. Sånt är ju inte heller så billigt. Fan, jag kommer bli helt ruinerad. Tur att man har ett sparkonto, annars hade det fan aldrig gått. 


Kolla, har börjar ju få en liten frisyr <3

 

Av Sophie - 10 september 2011 19:55

Fan, känns som att jag driver en matblogg. Tänkte just skriva om att vi håller på att fixa super-duper-tapas här hemma. Bilder kommer.

Av Sophie - 10 september 2011 16:18

Detta blev resultatet av min bakning. Vad tycks folket?


Marshmallows

 


s'more cupcakes

 

 


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Av Sophie - 10 september 2011 08:27

Samuel vaknade först idag för ovanlighetens skull. Han brukar alltid sova till minst tio annars. Nu har jag iallafall matat båda killarna. 240 ml var dricker de nu.

Och nu ligger de och snackar med varann i sängen. Skitsött. 

Ska göra frukost till mig, sen klä på pojkarna och ta ner dem i köket och sen ska jag äta. Sen ska jag nog fortsätta baka. 


 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards