Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Sophie - 9 september 2011 23:30

Samuel vill inte ha välling. Det som är så gott. Vi får se. Testar igen. Återkommer. Ska låta Joel testa också.


Update:

Samuel drack vällingen när jag blandade i lite mer ersättning. Joel också. Nu sover båda gott. :)


Joel tidigare idag, efter att jag sanerat honom, så att säga. Han hade på något sätt fått bajskladd i håret samt hela ryggen så jag bestämde mig för att duscha honom. 


 


Läs även andra bloggares åsikter om

Av Sophie - 9 september 2011 23:24

Såhär ser det ut just nu..

Gissa vad jag gör för nåt?


   

Av Sophie - 9 september 2011 21:47

Imorgon lägger jag upp bilder. Även om det går åt helvete. Hä hä. 

Av Sophie - 9 september 2011 19:14

Jaha, då har jag gått och köpt välling. Den här blev det:




Nu första gången kommer jag att blande ut den med en del ersättning då killarna inte ska dricka det i mänger ännu pga åldern. Men att blanda med ersättning tror jag är helt okej. De äter ju trots alt väldigt mycket gröt och annat redan. Återkommer senare med info ;)  

Av Sophie - 9 september 2011 16:55

Vill återigen påminna er om denna sida som ger dig mer trafik till din blogg. 


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Olmis

Av Sophie - 9 september 2011 16:31

Jag pratar småländska, dock inte jättegrov sådan. De fulaste dialekterna jag vet är småländska, grov skånska och bonnig norrländska. Blä. Jag hatar att jag inte pratar normalt men jag vet inte hur jag ska ändra på det. Jag kan liksom inte ens uttala bokstaven R. Vilken dialekt har du? Och vilken skulle du vilja ha?


Fan, dessa underbara små pojkarna kommer förmodligen börja snacka småländska. Snart flyttdags för min del eller? 

 

Av Sophie - 9 september 2011 10:28

Jag har idétorka. Någon som har tips på vad jag ska skriva om här på bloggen?


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards