Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sophie - 5 oktober 2011 23:57

Hej på er! Nu har jag börjat blogga i min nya bakblogg. Här hittar du den.

Ikväll var det tänkt att mina föräldrar (som har varit på bio) skulle ta med sig sushi hem till mig för att underlätta min kväll så att jag skulle slippa laga mat. Men istället fick jag en pizza, vilket ju också är gott men inte alls så nyttigt. Men så blev det. Det var så otroligt länge sedan jag åt pizza, säkert tre månader! Hawaii blev det, som vanligt när jag inte kan bestämma mig. Gott var det i vilket fall. Dessutom åt jag upp nästan hela. Men den var inte så stor som tur var. 

Kul att ni bryr er om mitt pizzaätande! Nu har jag precis bytt en bajsblöja samt matat Joel. Jag har ignen aning om varför de vaknade nu men nu kanske jag får sova hela natten, vem vet? 

Imorgon ska jag inte göra något speciellt, mest försöka få struktur på min nya blogg och sen blir det väl också att gå en runda med barnvagnen som jag för övrigt glömde ute förut i regnet. Så jävla surt! Hela den är ju blöt. Men så kan det gå.. Nu ska jag lägga mig och läsa rage comics i mobilen, den bästa humorn som finns! Natti natti!



Här är jag den 31 december, snart 1 Januari, detta nyåret som var. Jag var höggravid och jävligt irriterad på allt. Vi var i Tyskland hos min släkt. Jag fick ingen alkoholfri drink att fira med fast alla andra fick fin champagne. Jag fick äpplejuice i en mugg. Fan vad sur jag var! På bilden äter vi fondue, en nyårsklassiker i Tyskland. Tolvslaget firades genom att spela uno. Underbart, eller vad tror ni? 

 

Av Sophie - 5 oktober 2011 20:22

Jag har ju knappt bloggat idag. Dels för att jag har varit väldigt upptagen men även för att jag har fixat lite med en ny blogg. Jag ska ha kvar den här, men jag ska skriva om min bakning på en annan blogg. Men den är inte klar ännu. Länkar så fort jag är färdig. Spännande?


 

Av Sophie - 5 oktober 2011 12:23

Idag kommer tydligen pojkarnas gammelfarmor hit. Hon kör NU. Ringde nyss. 

Shit, mitt hår står åt alla håll och om jag borstar det så blir det som ett afro. Men jag får väl borsta det ändå. Och byta om till jeans, idag är försa dagen på flera veckor som jag har mjukisbyxor. Hatar att gå i mjukisbyxor annars men idag blev det så. Dåligt väder och inget planerat. Men det ändrades ju!

Och kolla posten måste jag, har beställt en rund tyll och muffinsformar. 

Jag har tagit upp muffins ur frysen som är på upptining, sen hade jag faktiskt färdig frosting i kylskåpet samt att jag även har färdiga dekorationer i en burk. Bra va? Enklare kan det inte bli! Bild kommer kanske sen, beror på om jag hinner. ;)


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards