Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Sophie - 31 oktober 2011 20:32

Från början var mitt lilla hål i septum (skiljeväggen i näsan) 1,2 eller 1,4 mm litet. Senare har jag töjt det till den vanligaste storleken, 1.6 mm. Nu har jag haft det i några år. Jag har en ring här hemma som jag tycker är skitsnygg men den är 2.4 mm tjock så mitt mål är att töja hålet ytterligare för att få in den. Idag ahr jag i alla fall fått i en 2.0-ring Men tyvärr får jag inte fast kulan i ringen utan tång verkar det som. Ska kolla runt lite i källaren sen om jag hittar någon bra tång att använda för att kunna bända upp ringen lite. Annars lär det nog bli skitsnyggt! 


Så ser den ut som jag har haft i nästan ett år nu. Guldfärgad, skitsnyggt tycker jag. Skriv gärna till mig om ni vet vart man hittar en 2,4 mm tjock guldfärgad ring. Jag har letat efter en sån.


 

Av Sophie - 31 oktober 2011 09:51

Folk har börjat fixa julsaker redan har jag sett. Imorgon är det första november. November! Två månader kvar till jul! Det är lång tid. Vad är det som ska fixas egentligen? Någon liten julklapp hit eller dit går ju fort att fixa. Själv har jag köpt fina papper och grejer på Panduro för att jag ska pyssla ihop egna julklappar. Men det ska jag inte göra än. Om några veckor eller så. Och då tycker jag att jag är extremt tidig i år. Puh! Vad är det egentligen som folk håller på att förbereda inför julen? Slänger ni allt julpynt från förra året så att ni kan köpa nytt varje år? Vad är det som tar flera månader att förbereda egentligen? Är det inte väldigt mysigt att gå dagarna innan jul och handla julklappar? Är det för mycket folk ute då så ni tar det nu istället, två månader innan jul? Jag fattar inte grejen.


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards