Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sophie - 6 oktober 2011 21:53

Ikväll är jag trött som fan. Så nu ska jag sitta en halvtimme (inte längre!) vid datorn och blogga lite och sen ska jag däcka i sängen. Fan vad skönt det ska bli. 

Av Sophie - 6 oktober 2011 14:59

Såg just den här videon. Vad fan är detta? Okej, jag kan acceptera att man VILL vara katt. Det hade väl varit mysigt. Men att man säger att man ÄR en katt. Fan, det är ju det sjukaste jag har sett. Men sen ser jag att hon har på sig kattöron i tyg. Det känns lite tillgjort, varför har hon det? Hjälper det henne att känna sig som en katt, eller vad? 

Jag undrar hur hon kände sig som bebis. Måste varit coolt.


Av Sophie - 6 oktober 2011 12:39

Igår gjorde jag en massa rotfruktspuré av morot, palsternacka och potatis. Det blev på ett ungefär tjugo bebisportioner. Två åts igårkväll och två åts nyss. De verkar gilla det, speciellt Samuel! Jag har blandat i lite osaltat smör och lite rapsolja och sen har jag gjort det lite mildare genom att hälla i mjölkersättning. Nu har jag duschat, sen har Joel badat, sen åt de purén och Joel fick lite ersättning efteråt och nu ska jag bada Samuel. 


 

Av Sophie - 6 oktober 2011 08:29

Vilket jävla väder. Regnar som fan och är kallt. Det blir ingen promenad idag, möjligtvis i eftermiddag då. Mest för vädret men även för att vagnen antagligen är fuktig. 

Nu ska jag äta frukost, jag är skithungrig på morgonen. Är ni det?

Vad äter ni till frukost?

Själv brukar jag äta naturell joghurt med lite russin och flingor och lite rörsocker. Det brukar bli så för att det går snabbast att fixa nu när jag har barnen. Älskar rörsocker!


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards