Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sophie - 9 oktober 2011 23:00

Såhär såg det ut när vi badade idag. Jag måste erkänna att på de här bilderna har även jag väldigt svårt att se skillnad på pojkarna. Jag vet vad jag tror, men jag skriver inte vem som är vem eftersom jag kanske råkar ha fel då. Fan alltså, de blir mer och mer lika för varje dag. Men ändå tror jag inte att de är enäggisar. Varsin moderkaka, tjock skiljevägg och tvillingar i släkten tyder på att det är tvåäggs. Men att båda är pojkar samt mycket lika gör det svårare att veta hur det egentligen är. Men ja, egentligen splar det ju ingen roll. Huvudsaken är att jag vet vem som är vem (förutom på vissa bilder) och att de är mina! :)


     

Av Sophie - 9 oktober 2011 11:15

Nu drar vi till Tingsryd och badar med bebisarna. Det enda som är jobbigt med det är att man i omklädningsrummet måste hålla i en hela tiden. Så det blir skitjobbigt att duscha osv. Därför har vi med oss bumbon. Well, vi hörs senare!

Av Sophie - 9 oktober 2011 00:46

Imorgon drar jag och mina förldrar och badar med Joel och Samuel. Som en liten söndagsutflykt, haha. Ska bli kul, jag har bara åkt och badat med dem en gång tidigare.

Sen ska vi bygga upp hyllan jag köpte på Ikea. Har faktiskt inte gjort det än, det har helt enkelt inte funnits tid till att göra det. 

Nu ska jag lägga mig.


 


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards