Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Sophie - 15 oktober 2011 01:00

Fan vad skönt det ska bli imorgon. Ni fattar inte. Jag åker till Ullared och handlar lite skit och mamma är hemma med barnen. Jag l-ä-n-g-t-a-r! Barnledighet behöver alla föräldrar ibland, även om det bara handlar om några timmar. Ska bli så skööönt! Ja, nu ska jag inte jubla mer, nu ska jag sova. För jag ska trots allt ta hand om dem på morgonen, vi åker in förrän vid tolv. Men det är väl ganska skönt det också. Gosa lite med barnen och titta på när de har ytterligare ett grötkirg i köket, sen bara dra därifrån och ta det jävligt lugnt. Sitta i bilen och bara åka och prata och lyssna på musik i mp3n som jag har tappat bort, så det blir väl endast prata då. För första gången längtar jag till Ullared. Nu ska jag ju inte titta på tråkiga kläder till mig själv. Nu ska jag titta på barnkläder och bakgrejer. Önska mig lycka till! Och förresten! Det bästa av allt är att jag kan klä på mig vad jag vill, för högst troligt kommer jag vara kräkfri också. Vore äckligt om någon random person kom fram och kräktes på mig. Men jag skulle väl inte ens reagera, jag är ju van.


 


Godnatt!

Av Sophie - 15 oktober 2011 00:27

Nu har jag bakat de små söta sakerna. Läs mer i min bakblogg om du är intresserad! (klicka på bilden för att komma dit!)


  


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards