Up and Down - And in the end it's only round and round and round

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Sophie - 23 oktober 2011 22:05

Varför är söndagar alltid så jävla tråkiga? Förut var det ju klart, då var det skola dagen efter och man skulle upp tidigt. Men nu när jag ändå går upp hyfsat tidigt varje dag så är ändå  söndagar skittråkiga! Idag har jag bara varit skittrött och inte orkat med så mycket. En promenad till ica har det blivit och lite längs med sjön men ingenting i skogen, mest på grund av älgjakten.

Familjen kom hem idag, vilket var väldigt skönt. Lite hjälp har jag fått med pojkarna nu och dessutom har jag kunnat övningsköra också. Det gick otroligt bra tyckte jag. Jag kunde backa och jag kunde starta i en brant backe utan att bilen rullade bakåt. På andra övningskörningen. Snart vågar jag mig nog ut i samhället, hittills har jag bara kört i skogen och på en oanvänd grusparkering. Men en eller ett par gånger till blir det nog i skogen först innan jag är helt säker. Det jag inte riktigt klarar är att hålla koll på annat än mig själv, typ andra bilister. Jag klarar inte heller att titta ordentligt i backspegeln när jag backar, men jag kämpar på! 

Här är lite bilder på mina söta bebisar som numera kan sitta, ja, i varje fall kan Joel det, Samuel behöver fortfarande stöd i form av några kuddar runt sig eller så. Båda är lika stadiga men Samuel har inte riktigt förstått att han måste hålla emot med armarna för att undvika att ramla, men det kan han nog snart.

Här är de nybadade och ska snart sova.


Joel, ser ni hans kännetecken? En röd prick under foten som han har haft sen födseln.


   


Sophie årgång 92

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
19 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen

Blog Statistics Blogglista.se Bloggparaden Startblogg.se
Visitkort till bloggen
Aktuellt bloggen Bloggar av mammor och gravida Up and Down Bloggparaden Föräldraskap bloggar bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards